dc.contributor.author | Bjørnsrud, Halvor | |
dc.date.accessioned | 2019-08-01T09:16:08Z | |
dc.date.available | 2019-08-01T09:16:08Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.issn | 1501-8962 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606943 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | University of Oslo | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Series of dissertations submitted to the Faculty of Education, University of Oslo;26 | |
dc.subject | aksjonslæring | nb_NO |
dc.subject | aksjonsforskning | nb_NO |
dc.subject | skoleutvikling | nb_NO |
dc.subject | læreplaner | nb_NO |
dc.title | Forskermøte med en fortellende skole. Aksjonsforskning og aksjonslæring som strategier for at lærerne ved en skole bedre kan forstå læreplanens idealer om en inkluderende skole | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2004 Halvor Bjørnsrud | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281 | nb_NO |