dc.contributor.author | Aakre, Bjørn Magne | |
dc.contributor.author | Kjosavik, Steinar | |
dc.date.accessioned | 2009-03-05T08:48:42Z | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T12:39:29Z | |
dc.date.available | 2009-03-05T08:48:42Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T12:39:29Z | |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.citation | Form 35(2001), Nr. 5, S. 20-23 | |
dc.identifier.issn | 0805-9144 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2438206 | |
dc.description | Artikkel gjengitt med tillatelse fra utgiver | |
dc.description.abstract | Kunst og håndverk er blant de fagene elever i grunnskolen liker best. Elevene opplever at kunst og håndverk er lærerikt, interessant, nyttig og fremtidsrettet. Men elevene savner også viktige emner i faget, og overgangen fra forming til kunst og håndverk har gått seinere enn den nye planen legger opp til. Det viser de foreløpige resultatene av evalueringen som nå gjennomføres etter oppdrag fra KUF. | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | Kunst og design i skolen | |
dc.subject | Kunst | |
dc.subject | Håndverk | |
dc.title | Kunst og håndverk, et skolefag for fremtiden? | |
dc.type | Journal article | |