Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAakre, Bjørn Magne
dc.contributor.authorKjosavik, Steinar
dc.date.accessioned2009-03-05T08:48:42Z
dc.date.accessioned2017-04-19T12:39:29Z
dc.date.available2009-03-05T08:48:42Z
dc.date.available2017-04-19T12:39:29Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.citationForm 35(2001), Nr. 5, S. 20-23
dc.identifier.issn0805-9144
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2438206
dc.descriptionArtikkel gjengitt med tillatelse fra utgiver
dc.description.abstractKunst og håndverk er blant de fagene elever i grunnskolen liker best. Elevene opplever at kunst og håndverk er lærerikt, interessant, nyttig og fremtidsrettet. Men elevene savner også viktige emner i faget, og overgangen fra forming til kunst og håndverk har gått seinere enn den nye planen legger opp til. Det viser de foreløpige resultatene av evalueringen som nå gjennomføres etter oppdrag fra KUF.
dc.language.isonob
dc.publisherKunst og design i skolen
dc.subjectKunst
dc.subjectHåndverk
dc.titleKunst og håndverk, et skolefag for fremtiden?
dc.typeJournal article


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel