Show simple item record

dc.contributor.authorDavidsen, Anders
dc.date.accessioned2020-03-05T10:21:59Z
dc.date.available2020-03-05T10:21:59Z
dc.date.created2017-12-05T10:24:36Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationAndersen, D. (2017). "Vi prøvde å grave oss inn i hjernen". Om bruk av taby som læringsstrategi på mellomtrinnet i grunnskolen. I L. Frers, K. Hognestad og M. Bøe (Red.) Metode mellom forskning og læring: Refleksjon i praksis (s. 141-160). Oslo: Cappelen Damm Akademisken_US
dc.identifier.isbn9788202549817
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2645447
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofMetode mellom forskning og læring : Refleksjon i praksis
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title«Vi prøvde å grave oss inn i hjernen.» Om bruk av tabu som læringsstrategi på mellomtrinnet i grunnskolenen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber141-160en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.23865/noasp.25
dc.identifier.cristin1522832
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal