dc.contributor.author | Aakre, Bjørn Magne | |
dc.contributor.author | Knutsen, Berit | |
dc.date.accessioned | 2009-03-05T08:26:30Z | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T12:39:27Z | |
dc.date.available | 2009-03-05T08:26:30Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T12:39:27Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Form 41(2007), Nr 3, S. 18-21 | |
dc.identifier.issn | 0805-9144 | |
dc.identifier.issn | 0805-9144 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2438203 | |
dc.description | Artikkel gjengitt med tillatelse fra Form | |
dc.description.abstract | Teknologi og design utgjør viktige sider ved vår kultur, og de er betydelige drivkrefter i nyskaping og samfunnsutvikling. Dannelse handler om holdninger og verdier, om innlevelse og den glød som skal til for å lede en utvikling som tjener menneskene og miljøet best. Det var bakgrunnen for at vi valgte å studere hvordan kulturtjenesten i Kongsberg har engasjert seg i tiltak som vedrører unges forhold til teknologi og design. | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | Kunst og design i skolen | |
dc.subject | Teknologi | |
dc.subject | Design | |
dc.subject | Kultur | |
dc.title | Teknologi, design og dannelse | |
dc.type | Journal article | |