dc.contributor.advisor | Randers-Pehrson, Anniken | |
dc.contributor.advisor | Høibo, Ingrid Holmboe | |
dc.contributor.author | Skeide, Marte Gurskevik | |
dc.date.accessioned | 2023-11-27T17:41:21Z | |
dc.date.available | 2023-11-27T17:41:21Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.usn:wiseflow:6930325:55813560 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3104861 | |
dc.description.abstract | Denne avhandlinga søker å svare på kva muligheiter og utfordringar ein møter når ein tek i bruk skaparhus som læringsarena i ein ungdomsskule. Korleis kan samhandling og sambruk, der kunst og handverk er initierande fag, legge til rette for fellesskapslæring og utvikling av naudsynt kompetanse for elevar og lærarar. | |
dc.description.abstract | | |
dc.language | nno | |
dc.publisher | University of South-Eastern Norway | |
dc.title | Skaparhus som læringsarena | |
dc.type | Master thesis | |