Intercultural competence in Norwegian schools; Developing the corresponding attitudes
dc.contributor.advisor | Bøhn, Henrik | |
dc.contributor.author | Brustad, Jan Simen | |
dc.date.accessioned | 2023-07-19T16:41:49Z | |
dc.date.available | 2023-07-19T16:41:49Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.usn:wiseflow:6794235:55104432 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3080312 | |
dc.description.abstract | Oppgaven utforsker norske elevers holdninger til andre kulturer og om de stemmer overens med idealene som forskningsfeltet Interkulturell Kompetanse presenterer. Oppgaven baserer seg i hovedsak på Michael Byram sin modell og på Milton Bennett sin DMIS modell. Data er samlet inn med hjelp av et spørreskjema. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | eng | |
dc.publisher | University of South-Eastern Norway | |
dc.title | Intercultural competence in Norwegian schools; Developing the corresponding attitudes | |
dc.type | Master thesis |