Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorNordberg, Kari Hernæs
dc.contributor.authorBjørholm, Kristina
dc.date.accessioned2022-08-30T16:42:38Z
dc.date.available2022-08-30T16:42:38Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.usn:wiseflow:6607582:50807582
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3014525
dc.description.abstractDenne oppgaven undersøker hvordan lærere på ungdomstrinnet opplever, reflekterer og forstår seksualitetsundervisning i samfunnsfaget. Gjennom dybdeintervjuer har lærerne reflektert over samfunnsfagets rolle i undervisning om seksualitet, hvordan seksualitetsundervisningen viser seg å være tett knyttet til elevens livsverden, og hvordan fagfornyelsen kan åpne for å jobbe mer helhetlig og tverrfaglig rundt seksualitet.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisherUniversity of South-Eastern Norway
dc.titleEn samfunnsfaglig tilnærming til seksualitetsundervisning
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel