dc.contributor.advisor | Nordberg, Kari Hernæs | |
dc.contributor.author | Bjørholm, Kristina | |
dc.date.accessioned | 2022-08-30T16:42:38Z | |
dc.date.available | 2022-08-30T16:42:38Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | no.usn:wiseflow:6607582:50807582 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3014525 | |
dc.description.abstract | Denne oppgaven undersøker hvordan lærere på ungdomstrinnet opplever, reflekterer og forstår seksualitetsundervisning i samfunnsfaget. Gjennom dybdeintervjuer har lærerne reflektert over samfunnsfagets rolle i undervisning om seksualitet, hvordan seksualitetsundervisningen viser seg å være tett knyttet til elevens livsverden, og hvordan fagfornyelsen kan åpne for å jobbe mer helhetlig og tverrfaglig rundt seksualitet. | |
dc.description.abstract | | |
dc.language | nob | |
dc.publisher | University of South-Eastern Norway | |
dc.title | En samfunnsfaglig tilnærming til seksualitetsundervisning | |
dc.type | Master thesis | |