Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorKvistad, Erika
dc.contributor.authorGrønlund, Caroline Winther Sønderland
dc.date.accessioned2022-08-26T16:42:06Z
dc.date.available2022-08-26T16:42:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.usn:wiseflow:6590860:50771503
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3013883
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractDette forskningsprosjektet har undersøkt hvilke elementer som har kunnet påvirke læreres beslutninger med hendhold til implementeringen av digitale spill. Gjennom ulike forskningsmetoder kommer studien frem til at tidligere erfaringer og utdannelse, samt personlige og profesjonelle interesser, har hatt innvirkning på læreres bruk av digitale spill som en læringsaktivitet for engelsk språklæring.
dc.description.abstract
dc.language
dc.publisherUniversity of South-Eastern Norway
dc.titleChoosing to Teach with Games: Influences on teachers’ use of game-based learning in the English classroom
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel