Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBøe, Marit
dc.contributor.authorHognestad, Karin
dc.contributor.authorSteinnes, Gerd Sylvi
dc.contributor.authorFimreite, Hege
dc.contributor.authorMoser, Thomas
dc.date.accessioned2021-04-29T10:21:35Z
dc.date.available2021-04-29T10:21:35Z
dc.date.created2020-09-28T11:37:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationBøe, M., Hognestad, K., Steinnes, G. S., Fimreite, H., & Moser, T. (2020). I en helhetlig tilnærming til læring er omsorg i sentrum. Første steg (2), 58-61. https://www.utdanningsnytt.no/forste-stegen_US
dc.identifier.issn1504-1891
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2740336
dc.description.abstractEn helhetlig tilnærming til læring som ser omsorg, lek, læring og danning i sammenheng, er formulert i mandatet for barnehagelærerens arbeid (Utdanningsdirektoratet, 2017). Barnehagelærere møter i dag læringsdiskurser som gir oppmerksomhet til formelle standarder og læringsresultater. Det reiser spørsmålet om en helhetlig tilnærming til læring kun er et ideal, eller om den gjenspeiles i praksis? Hva kjennetegner den i så fall? Det har vi forsøkt å finne svar på i en feltstudie av fem barnehagelærere i Norge.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.titleI en helhetlig tilnærming til læring er omsorg i sentrumen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber58-61en_US
dc.source.journalFørste stegen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.cristin1834128
dc.relation.projectNorges forskningsråd: 275576en_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextpreprint
cristin.qualitycode0


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel