dc.contributor.author | Norendal, Audhild | |
dc.date.accessioned | 2020-03-05T12:43:43Z | |
dc.date.available | 2020-03-05T12:43:43Z | |
dc.date.created | 2019-11-25T13:45:05Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Norendal, A. (2019). Avgangseksamen i norsk – på kva måtar gir oppgåvene mogelegheit til kreativ akademisk skriving? I I.B. Jørgensen, og N. Askeland: Kreativ akademisk skriving (s. 200-226). Oslo: Universitetsforlaget | en_US |
dc.identifier.isbn | 9788215031620 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2645509 | |
dc.description.abstract | I teksten forsøker eg å finne ut av korleis studentane er førebudde på den akademiske skrivinga i høgare utdanning. Det sentrale spørsmålet er kor vidt skriveoppgåvene i skulen opnar opp for at elevane kan komme med sjølvstendige og kreative svar. For å komme nærmare eit svar på spørsmålet analyserer eg emna og formuleringane i oppgåvene som er gitt til avgangseksamen i norsk hovudmål i vidaregåande under den noverande læreplanen. Analysen viser at oppgåvene i stor grad opnar for dei autonome svara. Til slutt drøftar eg kva som da kan vere grunnene til at mange studentar likevel slit med skrivinga. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.relation.ispartof | Kreativ akademisk skriving | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.title | Avgangseksamen i norsk – på kva måtar gir oppgåvene mogelegheit til kreativ akademisk skriving? | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 200-226 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.18261/9788215031613-2019-11 | |
dc.identifier.cristin | 1751905 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |