Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNorendal, Audhild
dc.date.accessioned2020-03-05T12:43:43Z
dc.date.available2020-03-05T12:43:43Z
dc.date.created2019-11-25T13:45:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationNorendal, A. (2019). Avgangseksamen i norsk – på kva måtar gir oppgåvene mogelegheit til kreativ akademisk skriving? I I.B. Jørgensen, og N. Askeland: Kreativ akademisk skriving (s. 200-226). Oslo: Universitetsforlageten_US
dc.identifier.isbn9788215031620
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2645509
dc.description.abstractI teksten forsøker eg å finne ut av korleis studentane er førebudde på den akademiske skrivinga i høgare utdanning. Det sentrale spørsmålet er kor vidt skriveoppgåvene i skulen opnar opp for at elevane kan komme med sjølvstendige og kreative svar. For å komme nærmare eit svar på spørsmålet analyserer eg emna og formuleringane i oppgåvene som er gitt til avgangseksamen i norsk hovudmål i vidaregåande under den noverande læreplanen. Analysen viser at oppgåvene i stor grad opnar for dei autonome svara. Til slutt drøftar eg kva som da kan vere grunnene til at mange studentar likevel slit med skrivinga.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.relation.ispartofKreativ akademisk skriving
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titleAvgangseksamen i norsk – på kva måtar gir oppgåvene mogelegheit til kreativ akademisk skriving?en_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber200-226en_US
dc.identifier.doi10.18261/9788215031613-2019-11
dc.identifier.cristin1751905
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal