Show simple item record

dc.contributor.authorDavidsen, Anders
dc.contributor.authorAamaas, Åsmund
dc.date.accessioned2020-03-05T10:28:57Z
dc.date.available2020-03-05T10:28:57Z
dc.date.created2017-12-05T10:18:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationDavidsen, A. og Aamaas, Å. (2017). Mysterier som læringsstrategier i lærerutdanningen - en casestudie ved Høgskolen i Sørøst-Norge. I L. Frers, K. Hognestad og M. Bøe (Red.) Metode mellom forskning og læring: Refleksjon i praksis (s. 161-180). Oslo: Cappelen Damm Akademisken_US
dc.identifier.isbn9788202549817
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2645453
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofMetode mellom forskning og læring : Refleksjon i praksis
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMysterier som læringsstrategi i lærerutdanning – en casestudie ved Høgskolen i Sørøst-Norgeen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber161-180en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.23865/noasp.25
dc.identifier.cristin1522826
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal