Show simple item record

dc.contributor.authorLofthus, Liv Gardsjord
dc.date.accessioned2020-03-05T10:27:55Z
dc.date.available2020-03-05T10:27:55Z
dc.date.created2018-01-31T14:20:23Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationLofthus, L.G. (2017). Bruk av teori for økt refleksivitet i praksis. Praksisarkitektur som rammeverk for å belyse forskerens plass i datagenereringen. I L. Frers, K. Hognestad og M. Bøe (Red.) Metode mellom forskning og læring: Refleksjon i praksis (s. 35-55). Oslo: Cappelen Damm Akademisken_US
dc.identifier.isbn9788202549817
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2645452
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofMetode mellom forskning og læring : Refleksjon i praksis
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBruk av teori for økt refleksivitet i praksis. Praksisarkitektur som rammeverk for å belyse forskerens plass i datagenereringenen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber35-55en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.23865/noasp.25
dc.identifier.cristin1558848
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal