Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLofthus, Liv Gardsjord
dc.date.accessioned2020-03-05T10:27:55Z
dc.date.available2020-03-05T10:27:55Z
dc.date.created2018-01-31T14:20:23Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationLofthus, L.G. (2017). Bruk av teori for økt refleksivitet i praksis. Praksisarkitektur som rammeverk for å belyse forskerens plass i datagenereringen. I L. Frers, K. Hognestad og M. Bøe (Red.) Metode mellom forskning og læring: Refleksjon i praksis (s. 35-55). Oslo: Cappelen Damm Akademisken_US
dc.identifier.isbn9788202549817
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2645452
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofMetode mellom forskning og læring : Refleksjon i praksis
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBruk av teori for økt refleksivitet i praksis. Praksisarkitektur som rammeverk for å belyse forskerens plass i datagenereringenen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber35-55en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.23865/noasp.25
dc.identifier.cristin1558848
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal