dc.contributor.author | Lofthus, Liv Gardsjord | |
dc.date.accessioned | 2020-03-05T10:27:55Z | |
dc.date.available | 2020-03-05T10:27:55Z | |
dc.date.created | 2018-01-31T14:20:23Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Lofthus, L.G. (2017). Bruk av teori for økt refleksivitet i praksis. Praksisarkitektur som rammeverk for å belyse forskerens plass i datagenereringen. I L. Frers, K. Hognestad og M. Bøe (Red.) Metode mellom forskning og læring: Refleksjon i praksis (s. 35-55). Oslo: Cappelen Damm Akademisk | en_US |
dc.identifier.isbn | 9788202549817 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2645452 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.relation.ispartof | Metode mellom forskning og læring : Refleksjon i praksis | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Bruk av teori for økt refleksivitet i praksis. Praksisarkitektur som rammeverk for å belyse forskerens plass i datagenereringen | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 35-55 | en_US |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.23865/noasp.25 | |
dc.identifier.cristin | 1558848 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |