Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPrøitz, Tine Sophie
dc.contributor.authorMausethagen, Sølvi
dc.contributor.authorSkedsmo, Guri
dc.date.accessioned2017-08-28T09:32:57Z
dc.date.available2017-08-28T09:32:57Z
dc.date.created2017-07-05T20:25:53Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationNordic Journal of Studies in Educational Policy. 2017, 3 (1), 1-5.nb_NO
dc.identifier.issn2002-0317
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2452016
dc.language.isoengnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleData use in education: alluring attributes and productive processesnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© 2017 The Author(s).nb_NO
dc.source.pagenumber1-5nb_NO
dc.source.volume3nb_NO
dc.source.journalNordic Journal of Studies in Educational Policynb_NO
dc.source.issue1nb_NO
dc.identifier.doi10.1080/20020317.2017.1328873
dc.identifier.cristin1481088
dc.relation.projectNorges forskningsråd: 451354nb_NO
cristin.unitcode222,80,6,0
cristin.unitnameInstitutt for pedagogikk og skoleutvikling
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal