Hvordan profesjonsutøvere forstår forebygging? Tolkning av en tekst gjennom hermeneutisk perspektiv og metodisk refleksivitet.
dc.contributor.author | Røsvik, Kjersti | |
dc.date.accessioned | 2016-02-17T11:23:10Z | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T12:44:40Z | |
dc.date.available | 2016-02-17T11:23:10Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T12:44:40Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2438326 | |
dc.description.abstract | I dette essayet skal følgende spørsmål undersøkes: «Hvordan forstår profesjonsutøvere forebygging som begrepet og virksomhet?». For å besvare spørsmålet vil en utvalgt tekst, hentet fra et intervju mellom en høgskolelærer, en masterstudent og en helsesøster benyttes. | |
dc.language.iso | nob | |
dc.subject | hermeneutikk | |
dc.subject | forebygging | |
dc.subject | profesjonsutøvere | |
dc.title | Hvordan profesjonsutøvere forstår forebygging? Tolkning av en tekst gjennom hermeneutisk perspektiv og metodisk refleksivitet. | |
dc.type | Working paper | |
dc.description.version | Published version |