Show simple item record

dc.contributor.authorKonsmo, Trulte
dc.date.accessioned2007-04-26T10:36:49Z
dc.date.accessioned2017-04-19T12:44:15Z
dc.date.available2007-04-26T10:36:49Z
dc.date.available2017-04-19T12:44:15Z
dc.date.issued1994
dc.identifier.citationKlinisk sygepleje 8(1994), Nr. 1, S. 31-37
dc.identifier.issn0902-2767
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2438255
dc.descriptionGjengitt med tillatelse fra Munksgaard Danmark
dc.description.abstractI denne artikkelen skal Aina fortelle et paradigme om en time hun husker godt og som hun synes er typisk for sin måte å veilede på. Hun ble inspirert til å utvikle en ny form for veiledning etter å ha lest boken "Tenk kreativt - bruk høyrehjernen". Ved å bygge på kunnskap om hvordan de to hjernehalvdelene fungerer', synes Aina at hun har fått viktige redskaper til å veilede folk i individuell, personlig læring.
dc.format.extent995878 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonob
dc.publisherMunksgaard
dc.subjectVeiledning
dc.subjectLæring
dc.subjectSykepleiefaglig veiledning
dc.titlePersonlig læringsveiledning med fokus på de to bevissthetene
dc.typeJournal article
dc.subject.nsi808


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record