Show simple item record

dc.contributor.advisorRimstad, Åsta
dc.contributor.advisorBergman, Silje
dc.contributor.authorVermeer, Monica Albertine
dc.date.accessioned2024-06-28T16:41:41Z
dc.date.available2024-06-28T16:41:41Z
dc.date.issued2024
dc.identifierno.usn:wiseflow:7084657:58538665
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3136689
dc.description.abstractDenne masteroppgåva er resultatet av forskinga på samspelet mellom digital og analog utvikling av måleri. Målet var å undersøke om eksperimentell åtferd på eit nettbrett kan fremje utviklinga av kreativitet som potensielt kan resultere i meir interessante og vågale måleri. Ved å arbeide vekselvis med digitale og analoge bildar har det oppstått ein metode som kan auke kreativiteten ved å eksperimentere med eit måleri på eit nettbrett. Teksta reflekterer, frå eit a/r/tografisk perspektiv, prosessen med å våge å endre utviklinga av eit maleri. Digital eksperimentering og visualisering av nye idear reduserer risikoen for å "ødeleggje" det analoge måleriet betydeleg og kan bidra til utvikling av kreativitet. Teksta dekkjer, i rekkefølgje etter storleik og viktigheit, delane av forskinga rundt min eigen målerpraksis, den eksperimentelle haldninga til mine elevar i den Norske Kulturskole der eg jobbar, og ein mindre teoretisk studie knytt til eksperimentering og kreativitetsutvikling. I tillegg såg eg på kva kunstutdanningsrelaterte rammeplanar og tilhørande visuelle modellar seier om å fremje kreativitet og identifiserte potensielle gap i desse.
dc.description.abstractThis master's thesis is the result of research into the interaction between the digital and analogue development of a painting. The aim was to investigate whether experimental behaviour on a digital tablet could promote the development of creativity, potentially resulting in more interesting and daring paintings. By working alternately with digital and analogue images, a method has emerged that can increase creativity by experimenting with a painting on a digital tablet. It reflects, from an a/r/tographic perspective the process of daring to change the development of a painting. Digitally experimenting and visualising new ideas significantly reduces the risk of “ruining” the analogue painting and can contribute to the development of creativity. The text covers, in order of size and importance, the parts of the research into my own painting practice, the experimental attitude of my art students in the Norwegian Kulturskole where I work, and a minor theoretical study related to experimentation and creativity development. In addition, I looked at what art education-related framework plans and the associated visual models say about promoting creativity and I identified potential gaps in these.
dc.languageeng
dc.publisherUniversity of South-Eastern Norway
dc.titleDi(gital) + (An)alog = Dialog
dc.typeMaster thesis


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record