Taktile møter
dc.contributor.advisor | Olafsson, Brynjar | |
dc.contributor.advisor | Randers-Person, Anniken | |
dc.contributor.author | Rozinek, Martina | |
dc.date.accessioned | 2023-06-27T16:41:38Z | |
dc.date.available | 2023-06-27T16:41:38Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.usn:wiseflow:6821794:54207101 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3073717 | |
dc.description.abstract | Målet med denne undersøkelsen var å utvikle kunnskap om hvordan faglærere kan tilrettelegge kunst og håndverksopplæringen for elever med store og sammensatte funksjonsnedsettelser med vekt på taktil utforskning av materialer. Undersøkelsen har en fagdidaktisk forankring, der den faglige kontekst er spesialundervisning i grunnskole i kunst og håndverk. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | University of South-Eastern Norway | |
dc.title | Taktile møter | |
dc.type | Master thesis |