dc.contributor.advisor | Granly, Astrid | |
dc.contributor.advisor | Krogh, Liv Cathrine | |
dc.contributor.author | Jansen, Anniken Terese | |
dc.date.accessioned | 2023-02-07T17:41:14Z | |
dc.date.available | 2023-02-07T17:41:14Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | no.usn:wiseflow:6708634:52154268 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3049046 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | Denne masteroppgaven er en kvalitativ studie med et overordnet mål om å undersøke på hva som skal til for at hverandrevurdering kan fungere som ressurs i skriveopplæringen. Oppgaven undersøker hvordan et utvalg elever ved videregående skole formulerer, bruker, og vurderer det å gi og motta respons fra hverandre underveis i et prosessorientert skriveforløp. Ved å undersøke hverandrevurdering innenfor en spesifikk case, er målet å identifisere hvilke fordeler og ulemper som kan oppstå, og dermed hva man som lærer må vurdere dersom hverandrevurdering skal kunne fungere som en ressurs for skriveopplæringen. | |
dc.description.abstract | | |
dc.language | nob | |
dc.publisher | University of South-Eastern Norway | |
dc.title | Hverandrevurdering som ressurs i skriveopplæringen Casestudie av hverandrevurdering i en norskklasse på vg1 | |
dc.type | Master thesis | |