Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorGranly, Astrid
dc.contributor.advisorKrogh, Liv Cathrine
dc.contributor.authorJansen, Anniken Terese
dc.date.accessioned2023-02-07T17:41:14Z
dc.date.available2023-02-07T17:41:14Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.usn:wiseflow:6708634:52154268
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3049046
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractDenne masteroppgaven er en kvalitativ studie med et overordnet mål om å undersøke på hva som skal til for at hverandrevurdering kan fungere som ressurs i skriveopplæringen. Oppgaven undersøker hvordan et utvalg elever ved videregående skole formulerer, bruker, og vurderer det å gi og motta respons fra hverandre underveis i et prosessorientert skriveforløp. Ved å undersøke hverandrevurdering innenfor en spesifikk case, er målet å identifisere hvilke fordeler og ulemper som kan oppstå, og dermed hva man som lærer må vurdere dersom hverandrevurdering skal kunne fungere som en ressurs for skriveopplæringen.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisherUniversity of South-Eastern Norway
dc.titleHverandrevurdering som ressurs i skriveopplæringen Casestudie av hverandrevurdering i en norskklasse på vg1
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel