Tegnspråk i matematikken. En kvalitativ studie om hvordan lærere i den norske skolen bidrar til å opprettholde et læringsmiljø hvor alle elever er inkludert, ved å redusere faglige og sosiale forskjeller mellom hørende og døve
dc.contributor.advisor | ||
dc.contributor.author | Gabrielsen, Henriette Løvås | |
dc.date.accessioned | 2023-01-13T17:41:24Z | |
dc.date.available | 2023-01-13T17:41:24Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | no.usn:wiseflow:6732973:52628737 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3043470 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | University of South-Eastern Norway | |
dc.title | Tegnspråk i matematikken. En kvalitativ studie om hvordan lærere i den norske skolen bidrar til å opprettholde et læringsmiljø hvor alle elever er inkludert, ved å redusere faglige og sosiale forskjeller mellom hørende og døve | |
dc.type | Master thesis |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|