Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorNorli, Anita Wikelund
dc.contributor.authorFollaug, Marthe Ligård
dc.date.accessioned2022-07-07T16:41:30Z
dc.date.available2022-07-07T16:41:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.usn:wiseflow:6566672:50365480
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3003578
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractI denne oppgaven tester jeg ut om dataspill kan være et godt læringsverktøy i et tverrfaglig undervisningsopplegg, i en påbyggsklasse i videregående skole. Jeg tar også for meg om dataspill kan gi opplevelser, motivasjon og læring på en annen måte enn andre læringsverktøy kan.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisherUniversity of South-Eastern Norway
dc.titleDataspill som læringsverktøy i tverrfaglig undervisning
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel