dc.contributor.advisor | Norli, Anita Wikelund | |
dc.contributor.author | Follaug, Marthe Ligård | |
dc.date.accessioned | 2022-07-07T16:41:30Z | |
dc.date.available | 2022-07-07T16:41:30Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | no.usn:wiseflow:6566672:50365480 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3003578 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | I denne oppgaven tester jeg ut om dataspill kan være et godt læringsverktøy i et tverrfaglig undervisningsopplegg, i en påbyggsklasse i videregående skole. Jeg tar også for meg om dataspill kan gi opplevelser, motivasjon og læring på en annen måte enn andre læringsverktøy kan. | |
dc.description.abstract | | |
dc.language | nob | |
dc.publisher | University of South-Eastern Norway | |
dc.title | Dataspill som læringsverktøy i tverrfaglig undervisning | |
dc.type | Master thesis | |