Kongsberg Aerodynamiske Drone
dc.contributor.author | Ahmad, Banaz T. | |
dc.contributor.author | Støren, Martin | |
dc.contributor.author | Asefa, Abu M. | |
dc.date.accessioned | 2015-05-28T06:52:26Z | |
dc.date.available | 2015-05-28T06:52:26Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/284126 | |
dc.description.abstract | Hovedformålet med vårt systemkasus, er å utvikle en langtrekkende (energigjerrig) overvåkningsdrone med tilpassende dimensjoner, slik at den kan transporteres i en personbil, og som kan lette og lande uten behov for rullebane. I vårt tilfelle har aerodynamikk vært svært sentralt, og det er blitt kjørt tester og analyser i løpet av prosjektet, både virtuelt og i vindtunnel. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | droner | nb_NO |
dc.subject | aerodynamikk | nb_NO |
dc.subject | flytid | nb_NO |
dc.title | Kongsberg Aerodynamiske Drone | nb_NO |
dc.title.alternative | Kongsberg Aerodynamic Drone | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Technology: 500 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | flere pag. | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Bacheloroppgaver i ingeniørfag [142]
Her finnes oppgaver fra studiet i maskin-, data- og elektrofag