Å fange med blikket og kjenne med hendene: Utstilling som skapande prosess og didaktisk grep
Peer reviewed, Journal article
Published version
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2733192Utgivelsesdato
2020Metadata
Vis full innførselSamlinger
- Institutt for estetiske fag [105]
- Publikasjoner fra CRIStin [3865]
Originalversjon
Hus, A., & Riis, K. (2020). Å fange med blikket og kjenne med hendene: Utstilling som skapande prosess og didaktisk grep. FormAkademisk-forskningstidsskrift for design og designdidaktikk, 13(3). https://doi.org/10.7577/formakademisk.3536Sammendrag
Ei utstilling med konkrete produkt, kan gi studentar større nærleik til materiale og kunnskap om teknisk utføring enn ved å møte produkt gjennom visuelle og digitale presentasjonar. Å presentere konkrete produkt og materiale gjennom undervisningsbasserte utstillingar er eit kreativt grep og ei viktig støtte for undervisning og veiledning. Etter bruk av utstilling som didaktisk grep eit bestemt semester, vart det gjennomført ei undersøking der ti studentar svara på spørjeskjema om kva utbyte dei hadde hatt av utstillinga. Fleirtalet svar at dei hadde blitt inspirerte til eige arbeid og tileigna seg kunnskap både om materiale og teknikkar. Studien viser at å hente fram aktuelle produkt og presentere dei på ein god visuell måte, gir motivasjon til å være kreativ.