dc.contributor.author | Aslanian, Teresa Katherine | |
dc.date.accessioned | 2020-12-02T14:56:34Z | |
dc.date.available | 2020-12-02T14:56:34Z | |
dc.date.created | 2020-11-17T22:39:04Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Aslanian, T. K. (2020). Barns læring og omsorg henger ikke nødvendigvis sammen i barnehagen. Utdanning, (13), 38. | en_US |
dc.identifier.issn | 1502-9778 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2711570 | |
dc.description.abstract | Barn lærer hele tiden, det gjør alle levende vesener. Det å leve krever at hjernen tar inn informasjon fra kroppens sanseapparater og omgjør sansingene til minner som informerer våre handlinger. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.relation.uri | https://www.utdanningsnytt.no/barnehage-laering-omsorg/barns-laering-og-omsorg-henger-ikke-nodvendigvis-sammen-i-barnehagen/263148 | |
dc.title | Barns læring og omsorg henger ikke nødvendigvis sammen i barnehagen | en_US |
dc.type | Others | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Teresa Katherine Aslanian. | en_US |
dc.source.journal | Utdanning | en_US |
dc.source.issue | 13 | en_US |
dc.identifier.cristin | 1848971 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 0 | |