Blar i Master i grunnskolelærerutdanning, overgangsmaster for trinn 5-10 (Vestfold) på emneord "VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280"
Viser treff 1-3 av 3
-
Håndtering av elevkonflikter i skolen: En kvalitativ studie av læreres opplevelser og erfaringer med konflikthåndtering
(Master thesis, 2020)Denne mastergradsavhandlingen tar for seg håndtering av elevkonflikter i grunnskolen, sett fra lærerens perspektiv. Dette utgjør også grunnlaget for oppgavens problemstilling: Hvordan arbeider erfarne lærere med håndtering ... -
Kunsten å «selge inn» en idé : Læreres fortellinger om opplevelsen av ledelsens organisering av opptiningsfasen i en endringsprosess
(Master thesis, 2019)Denne masteroppgaven søker å finne svar på hva som påvirker opptiningsfasen i et endringsarbeid. Studien er gjennomført på en ungdomsskole på Østlandet, og det er noen av skolens lærere som har deltatt som informanter. ... -
Tverrfaglig samarbeid og undervisning i Fagfornyelsen.
(Master thesis, 2020)Studiens tematikk omfatter tverrfaglig undervisning og hvordan lærere kan arbeide for å tilrettelegge for dette. Tematikken er svært dagsaktuell, da dette er et viktig element i Fagfornyelsen, som har resultert i Norges ...