dc.contributor.author | Davidsen, Anders | |
dc.contributor.author | Aamaas, Åsmund | |
dc.date.accessioned | 2020-03-05T10:28:57Z | |
dc.date.available | 2020-03-05T10:28:57Z | |
dc.date.created | 2017-12-05T10:18:25Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Davidsen, A. og Aamaas, Å. (2017). Mysterier som læringsstrategier i lærerutdanningen - en casestudie ved Høgskolen i Sørøst-Norge. I L. Frers, K. Hognestad og M. Bøe (Red.) Metode mellom forskning og læring: Refleksjon i praksis (s. 161-180). Oslo: Cappelen Damm Akademisk | en_US |
dc.identifier.isbn | 9788202549817 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2645453 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.relation.ispartof | Metode mellom forskning og læring : Refleksjon i praksis | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Mysterier som læringsstrategi i lærerutdanning – en casestudie ved Høgskolen i Sørøst-Norge | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.source.pagenumber | 161-180 | en_US |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.23865/noasp.25 | |
dc.identifier.cristin | 1522826 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |