Med Peer Gynt på vandring i litteraturdidaktikkens periferi.
dc.contributor.author | Furumo, Marianne | |
dc.date.accessioned | 2020-02-19T14:09:40Z | |
dc.date.available | 2020-02-19T14:09:40Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2642648 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Universitetet i Sørøst-Norge | en_US |
dc.title | Med Peer Gynt på vandring i litteraturdidaktikkens periferi. | en_US |
dc.title.alternative | En diskursiv filosofisk undersøkelse av skjønnlitteraturens legitimitet i vår tids norskfag. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.rights.holder | Copyright the Author | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010::Nordiske språk: 018 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | en_US |
dc.source.pagenumber | 98 | en_US |