Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRimstad, Åsta
dc.date.accessioned2019-03-05T13:12:35Z
dc.date.available2019-03-05T13:12:35Z
dc.date.created2019-01-03T14:28:20Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationTechne series : Research in sloyd education and crafts science. A. 2018, 25 (1), 49-58.nb_NO
dc.identifier.issn1238-9501
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2588795
dc.description.abstractArtikkelen ser på to ulike undervisningsopplegg der faglærarstudentar i kunstog handverk arbeiddemedinstallasjonar. Utifrå nokre konkrete eksempel blir det belyst korleis forståingar, tilnærmingar og arbeidsmåtar som er opparbeida i kunst og handverksfagets undervisningspraksis medverka i studentanes skapande prosessar. Innan ei sosiokulturell ramme ser eg på tilnærmingar og arbeidsmåtar som reiskap. Sjølv om tilnærmingar eller arbeidsmåtar ikkje er reiskap i fysisk forstand, har dei likevel materielle sider og materiellekonsekvensar. For kva handlingar ein er i stand til å førestille seg, til å vurdere eller sikte mot, altså det handlingsrommet ein orienterar seg i, vil ha ein samanheng med dei forståingane og arbeidsmåtane ein disponerer. Slike forståingar bygger på tradisjonar og mønster og desse fekk ei betyding når studentane skulle arbeideskapande med sine installasjonar.
dc.description.abstractHandlingsrammer og handlingsrom i kunst og handverksfaget: korleis institusjonelle mønster medverkar i studentars skapande prosessar med installasjonar
dc.language.isonnonb_NO
dc.relation.urihttps://journals.hioa.no/index.php/techneA/article/view/1911/2779
dc.rightsNavngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.no*
dc.titleHandlingsrammer og handlingsrom i kunst og handverksfaget: korleis institusjonelle mønster medverkar i studentars skapande prosessar med installasjonarnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber49-58nb_NO
dc.source.volume25nb_NO
dc.source.journalTechne series : Research in sloyd education and crafts science. Anb_NO
dc.source.issue1nb_NO
dc.identifier.cristin1649750
cristin.unitcode222,59,5,0
cristin.unitnameInstitutt for estetiske fag
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal