Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVinje, Erlend Ellefsen
dc.date.accessioned2015-12-11T10:01:43Z
dc.date.accessioned2017-09-26T15:16:28Z
dc.date.available2015-12-11T10:01:43Z
dc.date.available2017-09-26T15:16:28Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationNorsk pedagogisk tidsskrift 2015, 99(6):449-459nb_NO
dc.identifier.issn1504-2987
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2456911
dc.description.abstractI Norge har det siden tusenårsskiftet pågått en reformprosess knyttet til utbyggingen av en ny type skoleanlegg, de såkalte baseskolene. Baseskoler med store åpne arealer, som ikke tar utgangspunkt i det tradisjonelle klasserommet, har dukket opp over hele landet. Denne artikkelen vil drøfte hvordan ulike aktører, på bakgrunn av ulike posisjoner og ulike diskurser, forstår baseskolenes muligheter og begrensninger.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.titleBaseskoleutbygging: ulike posisjoner og diskursernb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.date.updated2015-12-11T10:01:43Z
dc.description.versionacceptedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber449-459nb_NO
dc.source.volume99nb_NO
dc.source.journalNorsk pedagogisk tidsskriftnb_NO
dc.source.issue6nb_NO
dc.identifier.cristin1298557


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel