dc.contributor.author | Vinje, Erlend Ellefsen | |
dc.date.accessioned | 2015-12-11T10:01:43Z | |
dc.date.accessioned | 2017-09-26T15:16:28Z | |
dc.date.available | 2015-12-11T10:01:43Z | |
dc.date.available | 2017-09-26T15:16:28Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Norsk pedagogisk tidsskrift 2015, 99(6):449-459 | nb_NO |
dc.identifier.issn | 1504-2987 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2456911 | |
dc.description.abstract | I Norge har det siden tusenårsskiftet pågått en reformprosess knyttet til utbyggingen av en ny type skoleanlegg, de såkalte baseskolene. Baseskoler med store åpne arealer, som ikke tar utgangspunkt i det tradisjonelle klasserommet, har dukket opp over hele landet. Denne artikkelen vil drøfte hvordan ulike aktører, på bakgrunn av ulike posisjoner og ulike diskurser, forstår baseskolenes muligheter og begrensninger. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.title | Baseskoleutbygging: ulike posisjoner og diskurser | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.date.updated | 2015-12-11T10:01:43Z | |
dc.description.version | acceptedVersion | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 449-459 | nb_NO |
dc.source.volume | 99 | nb_NO |
dc.source.journal | Norsk pedagogisk tidsskrift | nb_NO |
dc.source.issue | 6 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1298557 | |