dc.contributor.author | Helleberg, Kristin Mjelde | |
dc.date.accessioned | 2007-04-25T14:29:13Z | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T12:44:23Z | |
dc.date.available | 2007-04-25T14:29:13Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T12:44:23Z | |
dc.date.issued | 1995 | |
dc.identifier.citation | Sykepleien 83 (1995), nr. 20, s. 52-53, 63 | |
dc.identifier.issn | 0806-7511 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2438278 | |
dc.description.abstract | Sykepleielærerne har brutt med håndverkstradisjonen som de selv er utdannet etter. Samtaleveiledning prioriteres framfor veiledning i ferdigheter og i pasientsituasjoner. Dette viser en studie utført av lektor Kristin Mjelde Helleberg. Her forteller hun om sine funn, og stiller sentrale spørsmål om sykepleielærernes rolle i de kliniske studier. | |
dc.format.extent | 874192 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | Norsk sykepleierforbund | |
dc.subject | Sykepleierutdanning | |
dc.subject | Sykepleie | |
dc.subject | Utdanning | |
dc.title | Veiledning i kliniske studier | |
dc.type | Journal article | |
dc.subject.nsi | 808 | |