• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Master i pedagogiske ressurser: Skape, forstå og formidle på tittel 
  •   Hjem
  • 3 Masteroppgaver
  • Master i pedagogiske ressurser: Skape, forstå og formidle
  • Blar i Master i pedagogiske ressurser: Skape, forstå og formidle på tittel
  •   Hjem
  • 3 Masteroppgaver
  • Master i pedagogiske ressurser: Skape, forstå og formidle
  • Blar i Master i pedagogiske ressurser: Skape, forstå og formidle på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Master i pedagogiske ressurser: Skape, forstå og formidle på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-11 av 11

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • ”En ussel og foragtelig tilværelse” - Overtalelse og overbevisning i læreboktekster om rus de siste hundre år 

      Frivold, Gjermund Christoffer (Master thesis, 2017)
      I over hundre år har rus og rusmiddelbruk vært tema i norske lærebøker. På denne tiden har rusvirkeligheten forandret seg drastisk, det samme har lærebøkene. Denne oppgaven tar for seg hvordan lærebøkenes formidling av ...
    • Et praktisk-skapende arbeid med Smart Board i videregående skole : om bruk av teknologi i klasserommet for å snakke mer sammen 

      Gjertsen, Stian (Master thesis, 2013)
      I denne masteroppgaven har jeg jobbet med et praktisk-skapende arbeid, der jeg har utarbeidet undervisningsopplegg og laget en presentasjon, ved hjelp av Smart Board-teknologien. Smart Board teknologien er en digital tavle ...
    • Fra bokfinner til stifinner? Høgskolebibliotekets pedagogiske tekster som veiviser for de fagansattes bruk av digitale databaser 

      Olsen, Heidi Kristin (Master thesis, 2008)
      I denne oppgaven undersøkes hvordan biblioteket kan bidra til å styrke fagansattes informasjonskompetanse i en høgskole. Den delen av bibliotekets virksomhet som undersøkes er bibliotekets pedagogiske tekster, definert ...
    • Fra EDB til IKT og det digitale. 

      Digranes, Tord Skau (Master thesis, 2019)
      Oppgavens utgangspunkt var en analyse av totalt 14 nøkkelbegreper i et utvalg styringsdokumenter rundt den norske grunnskolen. Etter reduksjon av datagrunnlaget til 4 læringsplaner fra perioden 1987-2019 fremgikk det en ...
    • Hvordan brukes blyant /penn og datamaskin i skriving? 

      Gjonbalaj, Vlora (Master thesis, 2017)
      Denne studien som utgjør min masteroppgave handler først og fremst om en ja, takk, begge deler – holdning til bruk av blyant/penn og datamaskin i skriving. Deretter handler denne studien om at jeg ikke helt klarer å slå ...
    • Hvordan kan man identifisere metarefleksjon i livshistorier skrevet i en behandlingskontekst ved Vita-avdelingen, Modum Bad, og kan det ses noen endringer i metarefleksjon underveis i skriveprosessen? 

      Østensen, Heidi (Master thesis, 2009)
      Formålet med prosjektet er å klargjøre livshistoriens og metarefleksjonens betydning for identitetsdanning og meningsskaping hos barn og unge i dagens moderne samfunn, med tanke på pedagogisk livshistoriearbeid. Jeg har ...
    • Intensjon og adaptasjon : en analyse av nettbaserte læremidler i den begynnende lese- og skriveopplæringa 

      Runestad, Anne Kristine Solberg (Master thesis, 2008)
      Målet med denne masteroppgaven, har vært å finne ut hvilke intensjoner forlagene har med de nettbaserte læremidlene i den begynnende lese- og skriveopplæringa, og hva de faktisk gjør for å effektuere sine intensjoner. ...
    • Sars-CoV-2, klart og tydelig! En retorisk og multimodal analyse av helsemyndighetenes koronaformidling via fhi.no og helsenorge.no 

      Hagberg, Stine (Master thesis, 2020)
      I denne masteroppgaven er problemstillingen: «Hvordan formidler helsemyndighetene smittevernregler om koronaviruset på nettstedene fhi.no og helsenorge.no, og lykkes de med å overbevise sitt publikum?» Oppgaven ser på ...
    • Times New Roma : en sosialsemiotisk analyse av musikkfilmen Latcho Drom 

      Moskvil, Jan Øyvind (Master thesis, 2013)
      Masteravhandlingens tittel er Times New Roma – En sosialsemiotisk analyse av musikkfilmen Latcho Drom. Tittelen henspiller på at alle uttrykksformer skaper mening. Hovedtemaene i avhandlingen er hvordan musikk skaper mening ...
    • Tre veier til visuelle tekster : visuell retorikk, resepsjonsteori og sosialsemiotikk som "bildeåpnere" 

      Kveldsvik, Anne Lise (Master thesis, 2011)
      Digitale og analoge bilder har i dag en sentral plass i det offentlige rom. Tre veier til visuelle tekster tar for seg hvordan moderne semiotisk teori kan brukes på visuell kommunikasjon som er tilstede i det offentlige ...
    • Å etablere kontakt i instruksjonsvideoer: refleksjon over kontaktskapende strategier i egenproduserte instruksjonsvideoer 

      Johnsen, Dag-Olav Røed (Master thesis, 2013)
      Jeg har i min masteroppgave laget en videoserie bestående av fem instruksjonsvideoer som tilnærmer seg relevante kompetansemål knyttet til fotografering i programfaget medier og kommunikasjon. Instruksjonsvideoserien består ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit