Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorVinje, Erlend Ellefsen
dc.contributor.authorFlatland, Vilde Elisabet
dc.date.accessioned2024-07-10T16:41:48Z
dc.date.available2024-07-10T16:41:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifierno.usn:wiseflow:7102395:58934803
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3139780
dc.description.abstractDette masterprosjektet har hatt som mål å undersøke korleis seks kroppsøvingslærarar manifesterer sin relasjonskompetanse gjennom undervegsvurdering. Dette har blitt undersøkt gjennom kvalitative forskingsintervju med seks kroppsøvingslærarar på ungdomsskule og vidaregåande skule. Arbeidet med oppgåva viser at sjølv om lærarane er samde i at relasjonskompetanse og gode relasjonar spelar ei rolle i møte med elevane, så har dei ulike tolkingar av undervegsvurdering som omgrep. Noko som føyrer til ulik praksis i gjennomføring av denne vurderingsforma. Dei fire hovudfunna i oppgåva er: * Kroppsøvingslærarane har ulik grad av vissheit knytt til korleis lærar-elev-relasjon verkar inn på eigenvurdering * Fleirtalet av kroppsøvingslærarane arbeider bevisst med elevmedverking og målsetting for å auke elevane sin motivasjon til læring * Fleire av kroppsøvingslærarane føler seg plikta til å gi skriftlege undervegsvurderingar, sjølv om dei synest munnlege fungerer best * Einigheit blant kroppsøvingslærarane om at det er for liten tid til arbeid med undervegsvurdering
dc.description.abstract
dc.languagenno
dc.publisherUniversity of South-Eastern Norway
dc.titleRelasjonskompetanse som eit pedagogisk verktøy i kroppsøvingsfaget
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel