Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorAugestad, Pål
dc.contributor.authorThune-Holm, Jørgen
dc.date.accessioned2023-07-05T16:41:35Z
dc.date.available2023-07-05T16:41:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.usn:wiseflow:6816397:54047504
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3076272
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractDenne oppgaven er en casestudie av Notodden Fotballklubb G19-1. Det er blitt benyttet en modell utformet av Henriksen (2011) for å belyse aktuelle temaer som kan være med å påvirke talentutviklingsarbeidet. Datainnsamlingen foregikk ved observasjoner gjennom første halvdel av 2022, samt intervjuer av hovedtrener for G19-1, representant fra henholdsvis Notodden Videregående skole og trenerteam på a-laget, samt 7 spillere som hadde ulik bakgrunn og framtid. Funnene i oppgaven viser ikke noen større avvik fra Henriksens modell, men heller at den største utfordringen ligger i kommunikasjonen mellom trenerne for de ulike lagene i klubben. Dette kan skyldes både personlige uenigheter, men også at ingen av trenerne hadde et større forhold til klubbens sportsplan.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisherUniversity of South-Eastern Norway
dc.titleCome on, Boys!
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel