Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPaulsen, Stian Strand
dc.contributor.authorHaueråen, Alexander Valstad
dc.contributor.authorGranås, Pål Ottersland
dc.date.accessioned2022-09-26T11:50:45Z
dc.date.available2022-09-26T11:50:45Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3021306
dc.description.abstractI denne oppgaven har vi tatt for oss selskapet Vipps AS som er en betalingstjeneste. Med søkelys på strategisk ledelse har vi analysert Vipps med hensikt i å finne strategiske beslutninger Vipps kan ta for å bli en fullkommen disruptiv innovasjon. Ut ifra problemstillingen vår som er «Vipps er en disruptiv innovasjon, hvilke strategiske avgjørelser må til for at Vipps blir en fullkommen disruptiv innovasjon?» Så har vi kommet frem til resultater som vi kan konkludere med at kan svare på denne problemstillingen. Dette temaet valgte vi grunnet at vi bruker selv vipps mye i hverdagen, og ønsket å mere i dybden i Vipps. Vi har valg å fordype oss i strategisk ledelse innenfor Vipps, da vi fant dette emnet svært interessant. Fremgangsmåten i denne oppgaven har startet med valg av tema, fordypningsområde, problemstilling og metodevalg. Ut ifra analysen og vurderinger vi har gjort, har vi funnet ut at lojalitetsprogram som de eventuelt kan bygge videre på gjennom nye funksjoner vil være den største strategiske endringen de kan gjøre for å bli fullkommen disruptiv.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversitetet i Sørøst-Norgeen_US
dc.titleVipps - disruptiv innovasjonen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright The Author(s)en_US
dc.source.pagenumber68 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel