Blar i Master i økonomi og ledelse på tittel
Viser treff 9-13 av 13
-
Markedsføring i sosiale medier for ideelle organisasjoner
(Master thesis, 2022)Det finnes rikelig med forskning innenfor det å skape engasjement i sosiale medier, men lite om hvordan ideelle organisasjoner kan dra nytte av sosiale medier som et verktøy. Målet med denne masteravhandlingen var å undersøke ... -
Motivasjon for kunnskapsdeling ved hjemmekontor
(Master thesis, 2021)Studiets tema og problemstilling Det siste året har bydd på utfordringer i arbeidslivet. Da Covid-19 inntraff Norge mars 2020, måtte arbeidsgivere sende arbeidstakere på hjemmekontor. Muligheten til å dele kunnskap ved ... -
Når endring gir mening
(Master thesis, 2023)I en organisasjonshverdag som preges av stadig nye endringer, og hvor endring alltid vil være aktuelt, er det viktig med forståelse for hvordan organisasjonsmedlemmer kan påvirke endringsprosessen og utfallet. Organisasjoner ... -
Sammenhenger mellom Merkerelasjon og Holdninger
(Master thesis, 2022)Formålet med dette arbeidet har vært å se på sammenhengen mellom merkerelasjon og holdninger til konsumenten. I tillegg har det vært relevant å se på hvorvidt dette utfallet kan bidra til å øke merkeverdien. Avhandlingen ... -
Tverrsnittstudie: Ledelse, motivasjon, teknologistress og jobbtilfredshet
(Master thesis, 2023)I denne masteravhandlingen så har vi utforsket de direkte og indirekte sammenhengene mellom arbeidsmotivasjon, ledelse, teknologistress og jobbtilfredshet, ved å bruke teori fra selvbestemmelsesteori (SDT). Ved å bruke ...