• Sammenhenger mellom Merkerelasjon og Holdninger 

      Stapnes, Simen Jacobsen (Master thesis, 2022)
      Formålet med dette arbeidet har vært å se på sammenhengen mellom merkerelasjon og holdninger til konsumenten. I tillegg har det vært relevant å se på hvorvidt dette utfallet kan bidra til å øke merkeverdien. Avhandlingen ...
    • Strategisk HRM og verdiskapning, mulige relasjoner? 

      Ringdal, Bendik Kallåk (Master thesis, 2024)
      Ved å livnære seg på salg av varer eller tjenester, opplever man et dynamisk marked – hvor både interne og eksterne interessenter skal tilfredsstilles, og hvor teknologisk utvikling og omnikanal handel utgjør noen av ...
    • Tverrsnittstudie: Ledelse, motivasjon, teknologistress og jobbtilfredshet 

      Jensen, Andreas Loe; Majeed, Hamza (Master thesis, 2023)
      I denne masteravhandlingen så har vi utforsket de direkte og indirekte sammenhengene mellom arbeidsmotivasjon, ledelse, teknologistress og jobbtilfredshet, ved å bruke teori fra selvbestemmelsesteori (SDT). Ved å bruke ...