Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJørgensen, Nickolai
dc.contributor.authorRadic, Luka
dc.date.accessioned2020-09-24T11:17:05Z
dc.date.available2020-09-24T11:17:05Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2679457
dc.description.abstractTema for avhandlingen er omnikal handel/markedsføring. Vi tar sikte på å besvare problemstillingen: Omniakl handel/markedsføring - hvilke utfordringer har bedrifter ved implementering? Store deler av studien er inspirert av modellen omnikanalsleveransen, hentet fra Fredriksen og Sørebø (2017, s. 3). Modellen beskriver den fullstendige omnikanalleveransen og var utgangspunktet for utvikling av modellen for kanal-integrasjon og kundeverdi i denne studienen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversitetet i Sørøst-Norgeen_US
dc.subjectstudiemarkedsføring
dc.titleOmnikanal handel/markedsføring : Hvilke utfordringer har bedrifter ved implementering?en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright the Author(s)en_US
dc.source.pagenumber82en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel