• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • 3 Masteroppgaver
  • Master i økonomi og administrasjon / siviløkonom
  • View Item
  •   Home
  • 3 Masteroppgaver
  • Master i økonomi og administrasjon / siviløkonom
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Omnikanal handel/markedsføring : Hvilke utfordringer har bedrifter ved implementering?

Jørgensen, Nickolai; Radic, Luka
Master thesis
Published version
Thumbnail
View/Open
Master2020Jørgensen (1.312Mb)
URI
https://hdl.handle.net/11250/2679457
Date
2020
Metadata
Show full item record
Collections
  • Master i økonomi og administrasjon / siviløkonom [225]
Abstract
Tema for avhandlingen er omnikal handel/markedsføring. Vi tar sikte på å besvare problemstillingen: Omniakl handel/markedsføring - hvilke utfordringer har bedrifter ved implementering? Store deler av studien er inspirert av modellen omnikanalsleveransen, hentet fra Fredriksen og Sørebø (2017, s. 3). Modellen beskriver den fullstendige omnikanalleveransen og var utgangspunktet for utvikling av modellen for kanal-integrasjon og kundeverdi i denne studien
Publisher
Universitetet i Sørøst-Norge
Copyright
Copyright the Author(s)

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit