Gården som pedagogisk ressurs : eksempler fra Verran
dc.contributor.author | Krogh, Erling | |
dc.contributor.author | Olsen, Odd Jarle Stener | |
dc.contributor.author | Haukeland, Per Ingvar | |
dc.coverage.spatial | Verran | |
dc.date.accessioned | 2008-07-30T07:40:34Z | |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T06:25:04Z | |
dc.date.available | 2008-07-30T07:40:34Z | |
dc.date.available | 2017-04-20T06:25:04Z | |
dc.date.issued | 2005-09-10 | |
dc.identifier.issn | 0802-3662 | |
dc.identifier.issn | 0802-3662 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2439787 | |
dc.description.abstract | Initiativet til og finansieringen av feltarbeidet i Verran er knyttet til forskningsprosjektet "Fra produksjon til konsum" under forskningsprogrammet "Landskap i endring" i regi av Norges forskningsråd. Prosjektet bygger på om et samarbeid mellom Universitetet for miljø og biovitenskap (UMB) og Telemarksforskning. Verran er kjennetegnet av en betydelig satsing på bruk av gården som læringsarena, et eksempel på hvordan norsk landbruk er i ferd med å omstille seg fra å produsere tradisjonelle landbruksprodukter til også å legge vekt på produksjon av opplevelser fra landbruksproduksjonen. | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | Telemarksforsking | |
dc.relation.ispartofseries | TF-notat 13/2005 | |
dc.subject | pedagogikk | |
dc.subject | bondegårder | |
dc.subject | læring | |
dc.title | Gården som pedagogisk ressurs : eksempler fra Verran | |
dc.type | Working paper | |
dc.description.version | Published version | |
dc.rights.holder | © Copyright Telemarksforsking | |
dc.subject.nsi | 236 | |
dc.subject.nsi | 289 | |
dc.subject.nsi | 919 |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Regional utvikling [313]