Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKrogh, Erling
dc.contributor.authorOlsen, Odd Jarle Stener
dc.contributor.authorHaukeland, Per Ingvar
dc.coverage.spatialVerran
dc.date.accessioned2008-07-30T07:40:34Z
dc.date.accessioned2017-04-20T06:25:04Z
dc.date.available2008-07-30T07:40:34Z
dc.date.available2017-04-20T06:25:04Z
dc.date.issued2005-09-10
dc.identifier.issn0802-3662
dc.identifier.issn0802-3662
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2439787
dc.description.abstractInitiativet til og finansieringen av feltarbeidet i Verran er knyttet til forskningsprosjektet "Fra produksjon til konsum" under forskningsprogrammet "Landskap i endring" i regi av Norges forskningsråd. Prosjektet bygger på om et samarbeid mellom Universitetet for miljø og biovitenskap (UMB) og Telemarksforskning. Verran er kjennetegnet av en betydelig satsing på bruk av gården som læringsarena, et eksempel på hvordan norsk landbruk er i ferd med å omstille seg fra å produsere tradisjonelle landbruksprodukter til også å legge vekt på produksjon av opplevelser fra landbruksproduksjonen.
dc.language.isonob
dc.publisherTelemarksforsking
dc.relation.ispartofseriesTF-notat 13/2005
dc.subjectpedagogikk
dc.subjectbondegårder
dc.subjectlæring
dc.titleGården som pedagogisk ressurs : eksempler fra Verran
dc.typeWorking paper
dc.description.versionPublished version
dc.rights.holder© Copyright Telemarksforsking
dc.subject.nsi236
dc.subject.nsi289
dc.subject.nsi919


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel