Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHelleberg, Kristin Mjelde
dc.date.accessioned2007-04-25T14:29:13Z
dc.date.accessioned2017-04-19T12:44:23Z
dc.date.available2007-04-25T14:29:13Z
dc.date.available2017-04-19T12:44:23Z
dc.date.issued1995
dc.identifier.citationSykepleien 83 (1995), nr. 20, s. 52-53, 63
dc.identifier.issn0806-7511
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2438278
dc.description.abstractSykepleielærerne har brutt med håndverkstradisjonen som de selv er utdannet etter. Samtaleveiledning prioriteres framfor veiledning i ferdigheter og i pasientsituasjoner. Dette viser en studie utført av lektor Kristin Mjelde Helleberg. Her forteller hun om sine funn, og stiller sentrale spørsmål om sykepleielærernes rolle i de kliniske studier.
dc.format.extent874192 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonob
dc.publisherNorsk sykepleierforbund
dc.subjectSykepleierutdanning
dc.subjectSykepleie
dc.subjectUtdanning
dc.titleVeiledning i kliniske studier
dc.typeJournal article
dc.subject.nsi808


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel