Hva kan vi lære av historier?
dc.contributor.author | Konsmo, Trulte | |
dc.date.accessioned | 2007-04-25T15:32:06Z | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T12:44:20Z | |
dc.date.available | 2007-04-25T15:32:06Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T12:44:20Z | |
dc.date.issued | 1998 | |
dc.identifier.citation | Sykepleien 86 (1998), nr. 11, s. 57-60 | |
dc.identifier.issn | 0886-9383 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2438269 | |
dc.description.abstract | Høyskolelektor Trulte Konsmo har fått kritikk for sin anmeldelse av Unni Krogstad og Christina Foss' bok «Det handler om å kunne snu seg». I denne artikkelen svarer hun på kritikken, og redegjør for hva hun mener vi kan lære av historier og hvordan vi bør bruke historiene for at læringen skal bli best mulig. | |
dc.format.extent | 813754 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | Norsk sykepleierforbund | |
dc.subject | Sykepleie | |
dc.subject | Læring | |
dc.title | Hva kan vi lære av historier? | |
dc.type | Journal article | |
dc.subject.nsi | 808 |