Browsing Institutt for industriell økonomi, strategi og statsvitenskap by Author "Engeset, Marit G."
Now showing items 1-4 of 4
-
Evaluation effects of bundle size and price presentation
Engeset, Marit G.; Opstad, Birger (Journal article; Peer reviewed, 2017)Purpose – Marketers often combine products in bundles to increase demand. Research has shown that itemizing the prices of the individual products in the bundle raises evaluations in some situations. The purpose of this ... -
HiBu's næringslivsbarometer : oppsummering av resultater fra Ringerike 2010
Engeset, Marit G.; Stubberud, Hans Anton (Others, 2010-08-20)• Næringslivet på Ringerike har merket finanskrisen, først og fremst gjennom redusert omsetning. • Omsetningssvikt oppleves som den største utfordringen akkurat nå. • Det er positive forventninger til økonomisk utvikling ... -
Reisepol-rapport: Planlegging og bestilling av feriereiser i Norges viktigste markeder
Engeset, Marit G.; Nyhus, Ellen Katrine (Research report, 2016)Denne rapporten presenterer resultatene av en undersøkelse der formålet har vært å belyse hvordan Norges reiselivsnæring gjennom gode pakking- og distribusjonsløsninger kan bli mer konkurransedyktig internasjonalt. Spørsmålene ... -
The Downstream Consequences of Problem-Solving Mindsets: How Playing with Legos Influences Creativity
Moreau, C. Page; Engeset, Marit G. (Journal article; Peer reviewed, 2016)Business leaders, governments, and scholars are increasingly recognizing the importance of creativity. Recent trends in technology and education, however, suggest that many individuals are facing fewer opportunities to ...