Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGarbom, Unni
dc.date.accessioned2016-10-04T13:03:59Z
dc.date.available2016-10-04T13:03:59Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2412825
dc.description.abstractDette er en kvalitativ studie med utgangspunkt i et fokusgruppeintervju av tre styrere. Det er en presentasjon av politiske føringer, forskning og teori i forhold til temaer som belyses i avhandlingen og som er sentrale i forhold til problemstilling. Begreper som kvalitet, ledelse, endring, kompetanse, læring og lærende organisasjon er sentrale og utgjør hovedområder i teoridelen. Utgangspunkt og tilnærming som forsker å karakterisere som hermeneutisk og fenomenologisk. Det er deltakernes forståelser av sin virkelighet som er sentralt. Forskningsdesign som er valgt, er et induktivt opplegg hvor empiri vurderes i forhold til teorien. Problemstillingen er som følger: Hvordan leder styrer arbeidet med kompetanseheving i personalgruppa i retning av å være en lærende organisasjon?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskolen i Sørøst-Norgenb_NO
dc.subjectledelsenb_NO
dc.subjectbarnehagenb_NO
dc.titleLedelse - ingen jobb for amatører : En balansekunst mellom klarhetstenking og kaosnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281nb_NO
dc.source.pagenumber72 s.nb_NO
dc.description.localcodeMPED-UTDLEDnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel