Blar i Skriftserien fra Universitetet i Sørøst-Norge på emneord "VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281"
Viser treff 1-4 av 4
-
Implementering av Profesjon, progresjon og praksis i barnehagelærerutdanningen. Følgeforskning 2. studieår BLU, Universitetet i Sørøst-Norge. Delrapport 3
(Skriftserien fra Universitetet i Sørøst-Norge;83, Report, 2022)I denne rapporten ser vi på hvordan dokumentet «Profesjon, progresjon og praksis i barnehagelærerutdanningen» (PPP) har blitt tolket, forstått og forvaltet hos ulike aktører i barnehagelærerutdanningen 2. studieår, 2019-2020. ... -
Liv og røre i videregående opplæring. Sluttrapport fra pilotprosjekt med Kragerø videregående skole
(Report, 2023)Bakgrunn: Liv og røre-modellen er en helhetlig, skolebasert modell for helsefremmede tiltak rettet mot barn og ungdom. Etter utvikling, implementering og evaluering av modellen i grunnskolen, var målet med denne studien å ... -
Medaljen har også en bakside. Høyere utdanning sett innenfra – vitenskapelig ansattes erfaringer og refleksjoner (HU-Viten)
(Skriftserien fra Universitetet i Sørøst-Norge;144, Report, 2024)Studien Høyere utdanning sett innenfra – vitenskapelig ansattes erfaringer og refleksjoner (HU-viten) inkluderer 283 ansatte fra ulike fagfelt. Hovedformålet med studien er å få mer kunnskap om hvordan det er å være ... -
Meritteringsordningen ved Universitetet i Sørøst-Norge. Sluttevaluering av pilotprosjekt om merittering (2019-2022)
(Skriftserien fra Universitetet i Sørøst-Norge;96, Report, 2022-08-10)Samlet har 33 vitenskapelig ansatte søkt status som merittert underviser ved USN i pilotprosjektperioden. 13 av disse har blitt merittert underviser. Antall søknader har gått ned i løpet av pilotperioden, men det siste ...