Blar i Tverrfaglig master i samfunnsvitenskap på emneord "VDP::Social science: 200::Sociology: 220"
Viser treff 1-2 av 2
-
Læring i praksisfellesskaper : kjernegruppemedlemmers læring av Appreciative Inquiry
(Master thesis, 2013)Jeg valgte å utføre kvalitative intervjuer av ti kjernegruppemedlemmer i tre skoler for å få en dypere forståelse for hva som påvirker deres læring av den verdiorienterte aksjonsforskningsmetodikken Appreciative Inuiry. ... -
Mellom arbeidsmiljøtiltak og proaktiv kulturpolitikk : en kvalitativ studie av arbeidslivets kulturseilas - et prosjekt initiert av Vestfold fylkeskommune
(Master thesis, 2012)Min masteroppgave tar utgangspunkt i Arbeidslivets KulturSeilas (AKS), et prosjekt initiert av Vestfold fylkeskommune. AKS er et kulturelt tilbud til organisasjoner og bedrifter i Vestfold, hvor deltakerne får kulturopplevelser ...