Blar i USN Open Archive på emneord "Studiemarkedsføring"
Viser treff 21-23 av 23
-
Sponsing og overføring av assosiasjoner
(Master thesis, 2014)I denne masteravhandlingen har vi studert om et sponsorat fører til overføring av assosiasjoner fra sponsorobjekt til sponsor. Sponsing er et velkjent tema innen forskningen, men tidligere forskning har fokusert på effekter ... -
The Effect of Bundling on Customer Evaluation of New Products
(Master thesis, 2014)Firms increasingly rely on new products for their long-term survival. Yet, new products continuously fail at launch. Customers associate new products with a risk. The perceived risk is formed by among others the lack of ... -
Utvidelser av egne merkevarer : Effekter av pris og kategorilikhet på vurdering av utvidelser av egne merkevarer og nasjonale merker
(Master thesis, 2013)Til tross for at forskningen innen merkeutvidelser er svært omfattende, er det få, om ingen, studier som har fokusert på utvidelser av egne merkevarer. På bakgrunn av dette er temaet for denne avhandlingen utvidelser av ...